Thursday, September 23, 2010

.::MAAFKAN AKU::.







cinta ibarat kita berada di atas jalan

kita lihat terlalu byk persimpangan



di hadapan kita…

tetapi kita tetap nekad tuk teruskan perjalanan

tanpa menghiraukan semua simpang yg kita temui..



walaupun perjalanan yg kita trskan tu amat perit...

tapi aku rasakan inilah jalan yg terbaik buat kita...

supaya kamu dapat mencari yg lebih baik dari aku...

sememangnya aku sangat menyayangimu, 
tapi apakan daya... mungkin aku bukan jodoh terbaik buat kamu...

kerana diantara banyak2 persimpangan, inilah persimpangan terakhir buat kita...

sememangnya aku sangat menyayangi perhubungan kita ini kerna telah terbina sejak 3 tahun lalu...





akanku kenangmu sehingga akhir hayatku...

kerna kamu adalah yg terbaik pernah aku knali...






kerispatih::demi cinta





khas buat tersayang....

2 comments:

saranghae~

sila klik saya !