Monday, October 24, 2011

++ SECTOR 7_priview-awek fight dgn monster

hello readers


semalam aku ada g panggung, niat nk tengok paranormal activity 3. tapi kat area umah aku xkuaq lg cita ni.so alang2 dh outz, ak gan mbr ak tgk cita korea ni _SECTOR 7_
hero cita ni awek yg kat depan skali tu, last skali dia ja yg xmati.












TRAILER

serba sedikit

++filem ni tempat diaowg wt penggambaran ksemuanya kat pelantar minyak, pelantar minyak ni depa panggil nama 'sector 7'
++hero dia,  Ha Ji-won,yang berlakon dalam cita secret garden tu.
++filem ni banyak gak aksi ngeri, ada gak pakai grafik komputer.
++xsilap aku cita ni ada gak kuaq dalam versi 3D, tapi aku tgk yg biasa ja, sbb xdak pn yg 3D.
++  movie ni kesah dia pasal, skumpulan group ni yg busaha nk cari minyak mentah. tapi usaha diaowg ni xberhasil.  tapi lain yg depa cari, lain yg dapat. ada ketua depa ni jumpa natang pelik, and dah wat eksperimen. natang ni stay kat bawah laut. and mintak dalam badan natang ni boleh jadi bahan bakar sama spt petroleum, tapi lebih baik dari tu coz bila bakar dapat tahan lama.
++ bila dah bela, natang monster ni pn mmbesar n xdpt kawal. and p makan depa ni semua. depa semua usaha nk bunuh monster ni tapi xbhasil. last2 skali, just si Ha ji won  ni ja yg dpt bunuh.
++ last part cita ni, ada gak diaowg story sjarah about perebutan sector 7 ni antara korea dgn jepun. ak pn xtaw sgt, nk taw g lah google. ak pn xpasti btl ka x...


pelakon

Ha Ji-won
Oh Ji-ho
Ahn Sung-ki 
Park Chul-min  
Cha Ye-ryeon 

No comments:

Post a Comment

saranghae~

sila klik saya !